Saturday 10 October 2020

PIRMIEJI ŽINGSNIAI. Nelengva būti angelu

 

Pirmieji žingsniai


Gavusi bekontakčio masažo diplomą važiavau namo pas mamą pasidalinti savo džiaugsmu. Ir, žinoma, ji tapo pirmąja mano paciente.

Viską dariau pagal metodiką, kurios mokė. Per pirmą seansą, be abejo, žiūrėjau į savo užrašus. Mama iškart pasakė, kad jaučia kažkokias bangas. Jai patiko tai, ką aš darau, ir ji pakvietė savo draugę į procedūrą. Ji jautėsi blogai, skaudėjo skrandį, lankėsi pas gydytojus, ieškodama ligos. Kai mama papasakojo, ko išmokau, draugė mielai sutiko šiam eksperimentui.

Po kelių minučių, kai pradėjau daryti rankomis atitinkamus pratimus, moteris staiga prapliupo ašaromis. Jos riedėjo žemyn skruostais. Išsigandau ir paklausiau, kas nutiko, gal padariau kažką ne taip. Galų gale aš vis dar buvau nepatyrusi. Labai jaudinausi. Bet kai mokiausi, mums sakė, kad šis metodas negali pakenkti žmogui.

Moteris atsiprašė, kad išgąsdino mane:

- Viskas buvo gerai, užplūdo emocijos ir man tiesiog reikėjo išsiverkti. Jūsų gydymas man labai padėjo, aš jaučiuosi daug geriau, o skrandis nusiramino ir neskauda.

Žinoma, nustebau. Ir man kilo daug klausimų: ką aš padariau? Kodėl skausmas dingo? Kodėl moteris verkė? Vis dar negalėjau patikėti, kad šiuo metodu galiu padėti žmonėms. Ir paklausiau mamos:

- Mama, ar aš esu ragana?

Ji nusijuokė.

-         Ne, tu – ne ragana. Matyt, turi Dievo dovaną ir gali padėti žmonėms.

No comments:

Post a Comment

Svečiuose pas Grafą