Wednesday 6 January 2021

KEITIMOSI LAIKAS

 Ištrauka iš knygos "Nelangva būti angelu"


 Ponia Valė man davė Vokietijos ambasados ​​Vilniuje adresą, ir aš nuvažiavau. Ambasada Vilniuje tuo laiku taip pat pakeitė adresą. Bet šį kartą man labiau pasisekė. Ant durų pakabintas skelbimas su nauju jų adresu. Nuėjau nauju adresu, pagaliau užsiregistravau registratūroje ir laukiau kas bus toliau.

Mano mintys be perstojo keitėsi: kaip aš kalbėsiu, aš nemoku vokiečių kalbos? Ar jie duos man vizą? Tačiau baimės buvo veltui. Ambasadoje buvo vertėjas, ir aš buvau labai maloniai priimta. Valdininkas paklausė apie vizito tikslą ir išrašė dokumentą. Tik perspėjo, kad geriau to nerodyti Rusijos ir Lietuvos pasienyje, o jau ant lenkų-vokiečių sienos nebus jokių kliūčių , tačiau dokumentas turėtų būti rodomas tik paprašius. Didžiajai laimei turėjau vizą į Lenkiją.

 Laimingai grįžau namo ir pradėjau pakuoti savo lagaminą. Man paskambino dukra Valės ir mes sutarėme, kada jie atvažiuos mane paimti.

Ar tai ne stebūklas? Kaip tai įvyko? Mane paėmė net iš namų ir nuvežė į namus Vokietijoje. 

No comments:

Post a Comment

Svečiuose pas Grafą