Tuesday 10 November 2020

Antgamtiška

 


Anksčiau mano gyvenime nebuvo stebuklų. Niekada nepastebėjau turinti ypatingų galių ir joms nebuvo jokios priežasties: žaibas į mane nepataikė, neįkritau į šulinį, nebuvo jokių sukrėtimų. O gal aš nepastebėjau kažko? Šis smalsumas ir atvedė mane prie energijos bei bekontakčio masažo.

Taigi pradėjau naują veiklą. Žmonės sužinodavo vienas nuo kito apie tai, ką darau. Ir ieškantys pagalbos kreipdavosi į mane. Po kiekvieno užsiėmimo vis labiau pasitikėjau savimi.

Padėjau žmonėms, sergantiems įvairiomis ligomis. Pamenu, mane pakvietė moterų iš savivaldybės būrys. Kelioms dariau bekontaktį masažą, o viena į mano sesijas ėjo labai nepasitikėdama, ko gero, iš smalsumo. Ji sakė: „Jūs tikrai man padedate, bet netikiu Jūsų gydymu“. Aš jai sakiau, kad rezultatas svarbus, nepaisant tikėjimo, juk nesu šventoji.


Tiesiog dariau tai, ko mane išmokė, analizavau kiekvieną atvejį, rašiau pastabas savo dienoraštyje. Supratau, kad kiekvienas organizmas yra unikalus, tačiau sugrupavau kai kuriuos simptomus pagal požymius ir tada žinojau, kaip veikti esant panašiai situacijai.

Visi žmonės yra skirtingi, kiekvienas turi savo energiją. Vieni jaučia mane, kiti – visai ne, bet mato savo pokyčius. Be abejo, mano jausmai yra labai svarbūs. Aš rankomis jaučiu žmogaus problemas. Tai pasireiškia  skausmu (kartais veriančiu) ar kokiu simptomu (pavyzdžiui, badymu) mano kūne, dažniausiai – rankose.

Įgijau patirties ir pamažu pradėjau diegti savus metodus. Kiekvienas atvejis yra individualus, tačiau bazinė sistema visada buvo ir išlieka tokia pati. Taigi sutikau moterį, kuri, mano manymu, nulėmė mano likimą.

No comments:

Post a Comment

Svečiuose pas Grafą